کلمات کلیدی در گوگل ادوردز بازاریاب فضای مجازی زمانی که به یک کلمه کلیدی در کمپین‌های (PPC (Pay Per Click خود بودجه تخصیص می‌دهید، لازم است ابتدا نوع کلمه کلیدی (Keyword Match Type) را انتخاب کنید تا به گوگل نشان دهید که تا چه حد قصد دارید تبلیغات خود را با کلمه کلیدی مورد نظر هماهنگ کنید. در تبلیغات گوگل ادز (که قبلا با نام گوگل ادوردز شناخته می‌شد)، چهار نوع کلمه کلیدی مختلف وجود دارند که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب نمایید. کلیدی ,کلمه ,گوگل ,ادوردز ,کلمه کلیدی ,گوگل ادوردز ,کلمات کلیدی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اکستنشن مو مهدی نهالی فضای کار اشتراکی ریسون|سالن کنفرانس ریسون اشعار قیصر امین پور مهریز موزیک | دانلود آهنگ جدید مرجع فایل های لایه باز تبلیغات اینترنتی